Klart for første treningskamp!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Oppkjøringen er i gang for fult for vårt A-lag, i morgen (lørdag) spiller dem første treningskamp på Dælenga kunstgress mot 2. divisjonslaget Frigg! Kampstart er klokken 12:00.

Klart for første treningskamp!

A-laget har trent godt i desember og er nå klar for den første oppkjøringskampen til den såkalte revansjesesongen. Lørdagens motstander har i flere år gjort det meget sterkt i 2. divisjon, noe som betyr veldig tøff motstand for vår unge tropp.

Nordstrand IF stiller med følgende tropp:
Broback, Österström, Jatta, Haukedal, Nyhus, Siljan, Axelsen, Knoph, Svensen, Jacobs, Semmerud Berg, Rahmani, Aoudia, Leiva, Da Silva, Zych, Gjerstrøm & Rosenberg.

Oppmøte for spillerne er klokken 11:00.
For dere som er litt usikre på hvor Dælenga ligger så er det banen til Grüner, den ligger på Grünerløkka. Seilduksgata 39.
Ankomst: Buss 30 til Dælenenga, trikk 11/12/13 til Birkelunden.