Knalltøff seriepulje for A-laget

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Vi havnet i en kanlltøff pulje i neste års 4. divisjon. Røa (nedrykk 3), Klemetsrud (2.plass i årets sesong) og Bøkeby (3.plass i årets sesong) blir nok de hardeste konkurrentene i kampen om direkte opprykk!

Knalltøff seriepulje for A-laget

"Moro" er hovedtrener Per Inge Jacobsen første kommentar da han får høre oppsettet, vel vitende om at dette nok er den tøffeste av de tre avdelingene. "Vi er ute etter å utvikle oss som lag, og som enkeltspillere, derfor er det veldig artig å vite at vi er kommet i en avdeling som sikrer oss nettopp dette, med andre ord perfekt med tanke på den unge spennende troppen som vi har" fortsetter Jacobsen.

4. divisjon avdeling 3 er som følger:
Røa
Nordstrand
Klemetsrud
Bøkeby
KFUM 2
Oldenborg
Korsvoll 2
Årvoll
Skeid
Rommen
Bærumsløkka