Oppkjøring til 2013-sesongen er i gang

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

A-laget har hatt tre ukers vinterpause, men startet sånn smått i forrige uke og kjører på for full maskin fra denne uken av!

Oppkjøring til 2013-sesongen er i gang
Selve sesongen i år gikk overhodet ikke som verken planlagt eller forventet, derfor har A-laget vårt bestemt seg for å reise kjerringa igjen å stå best mulig rustet for neste sesong. Så langt har det sett bra ut på trening, med et treningsoppmøte på rundt 20 spillere ute i bitende kulde, skal man ikke klage på revansjelysten til spillerne.

For skuelystne så trener A-laget vårt mandager klokken 1900 på Niffen, onsdager klokken 1830 i Manglerudhallen, mens det er lukket trening på torsdager klokken 1900 i gymsalen på Nordstrand VGS.

Frem mot jul vil det blei spilt en interkamp mot vårt juniorlag, og en kamp mot 2. divisjonslaget Frigg. For øyeblikket er det noen prøvespillere inne og mange juniorer som trener med A-laget, i løpet av desember måned vil den endelige troppen for 2013 bli satt, men vi kan allerede nå si at det ser meget lovende ut!

Har du lyst å prøvespille for Nordstrand IF tar du kontakt med Hovedtrener på A-laget Per Inge Jacobsen på telefon 92 65 01 08.