Per Inge ny trener på A-laget!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Per Inge Jacobsen, tidligere spillerutvikler i Vålerenga, overtok som A-lagstrener i august.

Per Inge ny trener på A-laget!
Per Inge Jacobsen er 31 år og utdannet tømrer, bygningtekniker og avsluttet ingeniørstudiet, bygg og anlegg, i 2005. Parallellt med studiene trente han Randaberg (daværende 3. div klubb) som holder til ca 1 mil nord for Stavanger.

Da studiene gikk mot slutten ble han kontaktet av Vålerenga med tilbud om jobb som spillerutvikler på heltid. Det var ingen vanskelig avgjørelse å si ja til en fulltidsjobb med fotball i en av Norges største klubber.

Per Inge ble i VIF fra 2005 og ut 2011-sesongen og begynte i Nordstrand 1. januar 2012. Selv la han fotballskoene på hylla etter 2000-sesongen etter en ryggskade.

Av fotballutdannelse er han lisensiert gjennom UEFA, til en utdannelse som heter UEFA B-Lisens.
Han er også lisensiert til å holde UEFA C-lisens kurser gjennom NFF.

Vi ønsker Per Inge velkommen som A-lags trener i NIF Fotball!

Per Inge trener også klubbens Juniorlag og er sportsjef i NIF fotball.