Før matchen mot FFK - laget klart!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Mandag er vi vertskap for FFK. I fjor ble de ranet og skutt på. Da tenker vi ikke på det som skjedde på banen! En kule ble løsnet på innfartsveien og fant nesten sjåføren.

Før matchen mot FFK - laget klart!
Breaking news - team sheet: Børsa-Christer, Cheik, Vazza, Marcus-Jørgen, Marius, Jacobs-Jimo, Omar, Joe

Før pausen ble døren til de rød-hvite brutt opp. Resultat, ribbet! Vi håper de får en mindre brutal Oslo-tur denne gang. På banen derimot skal vi være hensynsløse. Treningsuken har vært god. Laget setter seg. Vi har konkurranse om plassene. Spillere som ikke er vant til å sitte på benken må kanskje innom en tur. Det er sunt.

Andrelagene herjer i avdelingen vår, unntaket er FFK så langt. Det blir spennende å se hvilket lag de stiller. Elitelagene er inne i en tøff periode med NM og rekruttene spiller over alt, også på juniorlaget.

Joe Nusa er endelig klar og med det er vår playmaker på plass. Vi håper Mr 10 leverer allerede mandag. Møt opp så får du se! 1830 på Niffen mandag