Godt i gang med 2012

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Sesongen 2012 er godt i gang, da tenker vi på oppkjøring og forberedelse til kampsesongen. Vi har mye nytt å fortelle og beklager at det har vært stille her ...

Godt i gang med 2012
  Fjoråret var fantastisk frem til Trosvik-matchen 5 serierunder før slutt. Da hadde vi heng på Østsiden, og var bare 3 poeng bak topplaget. En skandalematch og vi var ute av racet. Et race vi overrasket alle med å ta del i. Vår 14 mann store stall ble for tynn til slutt. Vi ramlet til slutt ned på 6. plass. Uansett en bra plassering med tanke på spillermaterialet vårt. Defensivt var vi gode mange en gang. Fremover skortet det på veldig mye, spesielt samhandling mellom løpere og angrepsrekke.

Det ser ut til å bli et ganske annerledes NIF-lag denne sesongen. Mange spennende offensive spillere er på prøvespill. Dersom disse velger NIF vil vi helt klart ha forsterket angrepsrekken til sesongen. Flere juniorer har også vokst seg sterkere og bedre gjennom vinteren, og kan helt klart bidra allerede i år, spennende!

Keepere har det heller ikke vært mangelvare på, hele 5 keepere på feltet for øyeblikket, mot en i fjor! Runar har en seriøs og god gjeng å jobbe med, moro!

Uken vår er som følger:
Mandag - fysisk trening på Bislet
Tirsdag - detaljtrening sammen med junior
Torsdag - trøkkøkt i Manglerudhallen
Søndag - spillestiløkt i Manglerudhallen

Vi spiller ikke kamper utenom internmatcher før mars. Da skal laget være klart og ha nødvendig struktur.

Treningsoppmøtet har vært svært bra, vi har lagt på 16-20 mann den siste tiden. Trond og Vifta stiller med maks oppmøte, altså 100 %, steinbra! Oppmøte blir lagt ut under statistikk i margen

G8.