Vi møter Bøler på Niffen i kveld

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Bøler har slitt i årets sesong. Derfor var poengene sist svært kjærkomne. Vi skal gjøre alt for at det ikke blir noe fangst for våre Oslo-rivaler i kveldens match

Vi møter Bøler på Niffen i kveld
 Vi har hatt en brukbar fangst også nå på høsten, etter vår gode vårsesong. Det til tross for en minimal stall. Flere i avgang og ingen inn per dags dato. I flere kamper i høst har vi hatt mellom 11 og 13 seniorer tilgjengelig til match. Keeper Børsa som hadde en skadet arm spilte mellom annet høyrekant mot Borgen de siste minuttene.

Det gjør sesongen vår enda mer imponerende. Vi har kvittet oss med/ eller mistet, mange spillere og stallen teller 16 mann pluss hjelp av juniorer. Det er vanlig at en mangler tre mann per kamp på dette nivået og dermed går det akkurat opp :-)

Vi håper å få inn en eller to spillere før vinduet stenger men ingenting er sikkert.

I dag stiller vi et godt lag mot Bøler. Kun Torstein er fraværende med karantene. Skader er det heldigvis lite av, det er vel bare Børsa, Karlsson og Johan som har hatt lengre skader. Takk og pris for det.

Vi ønsker Eirik lykke til videre i Fagerborg. Eirik har vært en bauta i miljøet over en lang periode i NIF. Likeså har Espen politipraksis i Ørsta sammen med Frode Digernes, en gammel NIF-kjenning. De vil nok kombinere både jobb og fotball, lykke til! Johan Møller var et friskt innslag. Kvalitetsspiller som dessverre har flyttet tilbake til Sverige og Stockholm, synd for oss! Etter denne matchen forsvinner også Magnus, til Fillipinene. Samir skal vel til London om litt? Ikke plass til karantener og skader med andre ord.

Kanksje må Sigve gjøre et lite comeback ut sesongen, som potet var han uvurderlig.