Ta kontakt hvis du er født i 2000 eller 2001 og ønsker å prøvetrene med oss!

Uavgjort mot Oppsal og feiring av VM-sølvet

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Treningskampen mot Oppsals damelag endte 29-29. Det står respekt av å spille gjevnt mot en av 1.divisjons heteste opprykkskandider. Etter kampen feiret laget Caroline og Heddas VM-sølv med kake.

Uavgjort mot Oppsal og feiring av VM-sølvet
I dag viste jentene at de også holder et høyt nivå mot seniorlag. Etter å ha slått alle juniorlag med god margin i Nordstrand Hummel Cup forrige helg spilte jentene i dag uavgjort mot Oppsals 1.divisjonslag. Jentene spilte i store deler av kampen glimrende forsvarspill og bakerst stod en meget god Hedda Tollefsrud. Dette gav oss mange gode kontringsmuligheter som stort sett endte med mål. I etablert ble det tøffere enn vanlig mot ett fysisk sterkt Oppsallag. Jentene gjør en meget god kamp og ting ser veldig bra ut før seriestart. Mette Leipart ble toppscorer med 7 mål.

Etter kampen feiret laget Caroline og Heddas VM-sølv. Vi gratulerer nok en gang våre to sølvvinnere.