Seier og opp på kvalikplass i Grundigligaen!

Sist oppdatert 31.03.2016 kl.0.38

Med enorm støtte og respons fra 525 tilskuere i Bjørnholthallen vant jentene med ett mål over HK Halden i Grundigligaens 3. siste runde.

Seier og opp på kvalikplass i Grundigligaen!
Etter 2x 30 spennende og jevne minutter vant Nordstrand 19-18. Foto: Paul Fekjær

Heie-seier til Jenter 06
Det var fantastisk å se hvor mye mange lag hadde gjort ut av det å vinne premien på kr 10.000 for det laget som heiet mest. Spesiallagete T-skjorter, bannere, flagg i NIF og norske farger og konfetti. Det var ingen grenser for kreativiteten for å vinne den store premien. Spillere og voksne var like ivrige. Til slutt gikk «seieren» til Jenter 06 som øker lagkassen sin med kr 10.000! Vi gratulerer!

En stor takk til Nordstrand IF
Nordstrand Håndball Elite retter en STOR TAKK til NIF som stilte opp med kr 10.000 i inngangspenger slik at alle kom gratis inn, premien til beste heiende lag på kr 10.000 og for å ha satt opp busser fra Niffen. Med en «8. spiller» på tribunen vant vi kampen – NIF har en meget stor del av den æren! Tusen takk!

Gratis inngang og nye 15.000 i premie neste onsdag
Vi gjentar suksessen neste onsdag som er siste hjemmekamp før sesongslutt. Sverdrup Steel gir kr 10.000 slik at det igjen blir gratis inngang til alle. Kjærnsmo AS og OneMed AS gir tre pengepremier á kr 5.000 til de tre beste lagene som heier frem jentene til en ny seier!! Så det er bare å ta frem igjen T-skjorter, trompeter, bannere osv – la oss sørge for at det blir like mye liv og leven på siste hjemmekamp som det var mot Halden i kveld.

Det blir busser fra Niffen også neste onsdag. Vi håper alle håndballag, fotballag, allsport og andre som er glad i håndball møter opp på denne siste hjemmekampen for sesongen. Det er viktig for at vi skal beholde plassen i Grundigligaen.

Igjen – vi er meget stolte av jentene for en fantastisk seier over Halden – og vi retter nok en gang en stor takk til NIF for et flott bidrag til seieren!

Med hilsen styret i NHE

Juryen hadde en svært vanskelig jobb med å kåre vinneren av heie-konkuransen. Det var mange fantastisk gode kandidater, her er noen av dem;

g03_halden

Gutter 2003

j04_halden

Jenter 2004

j03_halden

Jenter 2003

j06_heia

Men valget falt til slutt på gjengen fra Jenter 2006.

j06_sjekk

Et knippe stolte jenter med sjekken på 10.000 kroner.

Les mer om den fornøyde Jenter 06-gjengen på deres egen lagside.

Vi sees onsdag 6. april kl 19.00!