Rune takker av

Sist oppdatert 08.04.2022 kl.11.01

Rune Svendsen slutter som driftsleder i Nordstrand IF men du vil fortsatt både se og høre han i hallen.

Rune takker av

Rune kom til Nordstrand IF som fotballtrener i 2015. Han har trent flere av jentelagene våre og vært assisten for A-laget herrer. Han sluttet som trener etter A-lagets opprykk i 2018 og var Team-manager for A-laget i sesongen 2019.

Siden høsten 2017 har Rune vært ansatt som driftsleder i Nordstrand IF, og året etter også for Nordstrandhallen, med totalansvar for drift og utvikling av Nordstrand Arena, både ute og inne, og Hallager Idrettspark, samt oppfølging av leietakere.

I tillegg har Rune vært en sterk bidragsyter rundt arrangementene våre og blant annet fungert som speaker på seniorkamper, Bring- og Lerøy-arrangementer og cupene våre.

Han vil også fremover være delaktig i cuper og arrangementer, noe vi er veldig glade for!

Rune jobber ut april.

Vi takker for meget godt utført arbeid og engasjement og ønsker deg lykke til videre, og så sees vi i hallen!