Rekrutteringsskole for barn født i 2009

Sist oppdatert 01.10.2014 kl.13.05

Nordstrand IF Fotballgruppen starter i høst opp en ny årgang, og i den forbindelse ønsker vi å arrangere rekrutteringsskole for barn født i 2009.

Rekrutteringsskole for barn født i 2009

Tre ganger fra onsdag 10. september vil vi holde fotballøkter for barn som ønsker å prøve seg på fotball. Øktene varer fra klokken 1700-1800 og holdes på Hallagerbanen på Ljan (Herregårdsveien 34).

Tilbudet er åpent for alle barn i den aktuelle aldersgruppen. Man er ikke bundet til å starte med fotball etter endt rekrutteringsperiode.

Rekrutteringsskolen vil foregå på følgende tidspunkt i høst:

10. september, klokken 17-18 på Ljan

17. september, klokken 17-18 på Ljan

24. september, klokken 17-18 på Ljan

Det vil være godt kvalifiserte trenere som leder øktene under rekrutteringsskolen. NIF ønsker å etablere en ny årgang for dette kullet, hvor man får en smidig overgang fra rekrutteringsskolen til fotballaget. Trenerne og lederne for årgangen og laget vil få god og kyndig veiledning underveis.

I forbindelse med den første økten på Ljan onsdag 10. september vil Nordstrand IF holde et informasjonsmøte for foreldrene i klubbhuset. I tillegg til informasjon om rekrutteringsskolen vil temaet her også være oppstart av ny årgang. Klubben vil her være representer med sportssjef Per Inge Jacobsen, samt representanter fra sportslig utvalg og fra klubbens fotballstyre.

For påmelding:

Send en mail til [email protected] med navn på spiller, adresse, navn på foresatte og telefonnummer til foresatte.

Velkommen!