Prøvespill for Junior elite

Publisert 28.11.2016 kl.0.46

Har du både ferdigheter og holdninger til å bli en del av et elitelag som har det veldig gøy? Nordstrand junior elite åpner for prøvespill nå.

Prøvespill for Junior elite
Det var mange gledesstunder skapt av junior elite på Niffen i 2016. Er du en ambisiøs fotballspiller som vil være med på dette i 2017, så ta kontakt!

Juniorgutta til Nordstrand trener ofte og hardt og alle spillerne på laget har kontrakt. For å få en slik kontrakt må du både ha ferdigheter og holdninger. Men selv om dette er en seriøs satsing, så er smilet aldri langt unna, for gleden ved fotball er drivkraften også hos oss som kaller seg elite.

Oppstart torsdag 10. november
Nordstrand junior elite starter 2017-sesongen torsdag 10. november etter tre uker ferie. Da åpner det seg også muligheter for deg som spiller et annet sted, men kan tenke deg å vurdere å bytte til Nordstrand og bli en del av Oslos morsomste fotballag.

Vi krever ferdigheter ut over gjennomsnittet, eller et potensiale til å få ut ferdighetene dine. Dessuten krever vi at du går inn i vårt lag med hud og hår, for de som spiller der allerede legger sjela si i å være et godt fotballag. Det innebærer fem lagstreninger i uka, en seriøs oppførsel både på og utenfor banen, og en holdning til det å være en del av et elitelag.

Nordstrand hadde en trøblete poengmessig innledning på sesongen 2016, men hadde trent så godt gjennom vinteren og våren - samt at vi beholdt roen og bare fortsatte å trene godt - at vi bare ventet på at det skulle løsne. Det gjorde det. De siste 16 kampene i interkrets ga meget pene 32 poeng og mange gode fotballag måtte gi tapt for Nordstrand-juniorene. 2 poeng i snitt siden 1. juni er vi veldig stolte av. Og vi går inn i en 2017-sesong med store ambisjoner.

Vil du være med på dette?
I så fall ber vi deg sende en mail til hovedtrener på [email protected]

Der skriver du
- hva du heter
- hvor gammel du er
- hvilken klubb du spiller for
- hvilke posisjoner på banen du foretrekker
- og litt om både styrker og svakheter ved deg som fotballspiller

Du kan også sende sms på 90 50 36 20 - men vi vil gjerne ha mail uansett.

Vi har allerede signert fire nye spillere for 2017-sesongen, og det kommer noen på prøvespill neste uke. Men vi har plass til flere interessante spillere og inviterer deg gjerne til å trene med oss.

Det er spillere født 98, 99, 00 og noen født 01 som utgjør junior elite hos Nordstrand neste år.

Nordstrand elite spiller interkrets. Men vi har også et meget bra andrelag som spiller i 1. divisjon i Oslo samt et 16-årslag som spiller interkrets gutt, så det er mange gode arenaer for god utvikling hos Nordstrand.

Velkommen!