Privatmegleren med på laget

Publisert 14.01.2016 kl.0.28

Nordstrand Fotball og Privatmegleren har inngått en ettårig samarbeidsavtale.

Privatmegleren med på laget
Thomas Holm og Christian Stenerud er begge godt fornøyd med ny samarbeidavtale

Avtalen mellom Nordstrand IF og Privatmegleren avdeling Nordstrand ble på vegne av NIF forhandlet frem av sportssjef Per Inge Jacobsen og utviklingsansvarlig Thomas Holm. Daglig Leder Soliman Sarwar og partner i samme selskap Christan Stenerud forhandlet frem avtalen på vegne av Privatmegleren Panorama.

Ung men suksessfull historie
Privatmegleren er historisk sett et relativt ungt selskap. Så sent som i 2004 startet de sitt første kontor i Norge, siden har de vokst til å bli landets tredje største eiendomsselskap med avdelingskontorer i hele 16 av 19 fylker. I 2007 kjøpte Nordea 66% av aksjene i Privatmegleren, de er fortsatt den dag i dag inne som største aksjonær i selskapet.

Fornøyd samarbeidspartner
"Det er alltid artig å støtte en god sak, NIF er en klubb som gjør mye bra for barn og unge i vårt nærmiljø og det er derfor veldig hyggelig for oss å kunne være med å bidra til at klubben kan fortsette den fine utviklingen som de har hatt de senere årene", sier Christian Stenerud. Stenerud spiller selv for et av klubbens old boys lag og kjenner følgelig klubben godt.

Sportssjef Per Inge Jacobsen er også godt fornøyd med avtalen. "Det at Privatmegleren ser at vi som klubb gjør veldig mye positivt i forhold til utviklingen av barn og ungdom og har lyst til å bli med som samarbeidspartener er noe vi setter stor pris på. Det at en så stor og seriøs aktør ønsker å bli med oss fremover sier mye om utviklingen klubben har hatt de siste årene, forhåpentligvis kan vi fortsette denne gode sportslige utviklingen også i årene som kommer med ny samarbeidspartner på laget. Jeg tror at begge parter i utgangspunktet er innstilt på et lengre og tettere samarbeid i årene som kommer".

Dersom du er ute etter å kjøpe hus eller skal selge din bolig kan du ta kontakt med Christian Stenerud på telefon 911 11 969 for et godt tilbud. Husk å si du er medlem av Nordstrand fotball for en best mulig avtale.

Har du også en samfunnsbevist bedrift som ønsker å støtte NIF? Ta kontakt med sportssjef Per Inge Jacobsen for mer informasjon, telefon: 926 50 108.