Vi sparker i gang

Publisert 09.05.2021 kl.19.27

Nå er vårsesongen her og det er gjort visse lettelser i koronarestriksjonene slik at vi har vurdert det dit at vi kan åpne opp for utetreninger - dog med noen begrensninger.

Vi sparker i gang

Vi kan trene i kohorter på 20 personer for alle under 20 år, også med nærkontakt i aktiviteten. Men, før, i pauser og etter aktivitet gjelder fortsatt 1 meters regelen.

Fotball
Førstkommende onsdag (05.05) vil vi starte med fotballtrening for samtlige på fotballgruppen. Invitasjon til obligatorisk påmelding vil følge i Spond.

Basis
Påfølgende mandag (10.05) vil vi starte opp med utetreninger for Basis på Lambertseter.

- I første omgang vil vi åpne opp for 2 kohorter/grupper for de barn og ungdommer under 20 år.

- Det vil bli sendt ut invitasjon til obligatorisk påmelding i Spond.

- Hver gruppe kan maks ha 20 deltagere og det vil være først til mølla som gjelder ved påmelding.

- Venteliste blir opprettet ved fulltegning.

- Første gruppe vil trene fra 17-18 og vil være forbeholdt medlemmer født etter 2006 (veiledende)

- Andre gruppe vil trene fra 18-19 og vil være forbeholdt medlemmer født mellom 2000 og 2005 (veiledende)

Vi oppfordrer foreldre og støttekontakter til å bidre under treningene til å ivareta smittevern samt hjelpe trenerne med avvikling av treningene. Vi jobber også med å få i gang et tilbud til de over 20 år. Vi håper på å komme tilbake til dette i løpet av neste uke.

Med hilsen Espen