Parasport Golf

Sist oppdatert 04.12.2023 kl.13.24

Et samarbeid med Grønmo Golfklubb har resultert i et kvalitetsmessig godt opplegg med egen dedikert golftrener. Det trenes det når driving rangen og/eller banen er åpen. Utøverne er både jenter og gutter som har en nedsatt funksjonsevne, mange har en utviklingshemning.

Golftreningen starter 2. mai 2022 og det vil være golftrening hver mandag fra kl. 17.45 i sommerhalvåret på Grønmo.

Grønmo Golfklubb har nå laget et veldig bra treningsopplegg for barn, unge og unge voksne med en utviklingshemning. Opplegget er tilrettelagt og vil være både for den som aldri har spilt før til den som har trent tidligere. Du må ikke være medlem av Nordstrand Parasport for å kunne delta. Kontakt Christian H. Johansen (kontaktinfo lenger ned) om du ønsker å bli med på en trening eller har andre spørsmål.

Det legges opp til forskjellige aktiviteter. Turneringer i samarbeid med Norges Golfforbund vil være viktige milepæler. Turneringene vil inneholde både banespill - unified - og aktiviteter på nærspillområdet.

Gruppen vil ha en kvalifisert trener som skal lede og gjennomføre treningen. Gruppen vil være godt inkludert i klubbens sportslige opplegg. Du finner mer informasjon på Grønmo Golfklubb sine hjemmesider.

Grønmo Golfbane, Sørliveien 1, 1215 Oslo

Kontaktperson:
Christian H Johansen
E-post: [email protected]
Telefon: 91839282

I samarbeid med:
Grønmo Golfklubb
Sørliveien 1, 1215 Oslo
Tlf 485 05 030
www.gronmogk.no

Treningskostnad på kr 1000 kommer i tillegg til annen trening og blir fakturert av Grønmo Golfklubb.