Parasport Fotball på Joshua Kings fotballskole

Sist oppdatert 25.06.2021 kl.19.54

Nordstrand Parasport fotball var så heldige å bli invitert til å være med på TINE Joshua King Football Academy sist helg.

Parasport Fotball på Joshua Kings fotballskole
Tommel opp for en flott dag!

Vi ble tatt godt imot av vertene fra Stovner sportsklubb og av Isabel Bergerseter. Alle spillere fikk utlevert hver sin sekk med t-skjorte, shorts, drikkeflaske og matboks.

Flott treningsopplegg
Spillerne skiftet og stilte seg spente opp på banen i sine nye drakter. Der stod allerede Tom Gulbrandsen, tidligere LSK- helt, og Daniel Borgen Larsen fra Strømmen og ventet på spillene. Vi var så heldige og få trene sammen med spillere fra Strømmen IL og vår trener Patrik Kvien Nordgaard fra Nordstrand laget flott treningsopplegg.

jk-peptalk

Liten pep-talk før start.

Full innsats
Alle storkoste seg og man kunne se samhold og idrettsglede ute på banen. Spillere fikk gode råd og tilbakemeldinger fra Tom og Daniel og Frode Grodås fra Røa var også kommet til og ble med på treningskamp, alle spillere ga alt de hadde og man kunne føle energien forsvant på slutten av kampen!

Lunsj og endelig...
Så fikk spillere og trenere servert en supergod lunsj og deretter kom spilleren som alle hadde ventet på... Joshua King. Han tok seg tid til spillerne og gav gode råd, han så hva spillerne kunne og hvor flinke, seriøse og unike hver enkelt av spillene var.

Da var det tid for treningskamp med Joshua og Haitam Aleesami. De forstod fort at her gav spillerne ikke fra seg ballen og kommentaren kom fort; "de er gode!".

Det var en gjeng med veldig fornøyde spillere etter en flott dag med mye flotte pasninger, samhold, spilling. Alle var fantastisk flinke til å støtte og inkludere hverandre, de stod virkelig på, utrolig herlig og se den idrettsglede de viser på fotballbanen!

TUSEN TAKK til Joshua King, alle kjente fotballspillere som stilte opp for spillene våre, alle fra Stovner Sportsklubb, Coop, TINE, Usbl, Stovner senter, NFF Akershus, Røde Kors, utekontaktene i bydel Sagene og andre støttespillere/vakter som stod for sikkerheten!

10trening

Først litt oppvarming med og uten ball.

jk-kamp

Finpussng av teknikken.

2kamp

Det var mange spennende kamper.

i-farta

Full innsats hele tiden.

jk-autograf

Og en autograf på fotballskoen må man selvsagt ha.

grodas

Norges keeperlegende og landslagstrener Frode Grodås fulgte nøye med.

jk-team

En fonøyd deltaker samme med Daniel og Tom.