Nordstrand IF Parasport søker ny klatreinstruktør

Sist oppdatert 26.03.2024 kl.14.03

Brenner du for at alle skal ha mulighet til å oppleve aktivitetsglede, deltakelse og mestring? Da kan jobb i Oslos største parasatsing være noe for deg! Se video og hør hva vår nåværende klatreinstruktør sier om klatregruppen vår.

Vi søker ny klatreinstruktør

Klatregruppen vår vokser og vi søker nå en ekstra klatreinstruktør slik at gruppen har to klatreinstruktørene i tillegg til noen engasjerte frivillige. Klatregruppen vår består i dag av 10 - 12 utøvere som alle har en funksjonsnedsettelse, de fleste har en utviklingshemming. De trener hver tirsdag, fra 18.00-20.00 på Oslo klatresenter (Skullerud)

Som klatreinstruktør vil du inngå i et lite team bestående av en annen klatreinstruktør og sammen vil dere være ansvarlig for planlegging, organisering og gjennomføring av treningene.  Dette forutsetter at du er sertifisert klatreinstruktør inne. For den rette kandidaten kan det være aktuelt å tilby klatreinstruktørkurs. Videre er det en fordel med erfaring med personer som har utviklingshemming, men ikke et krav. Det viktigste er motivasjonen for å bidra til klatreglede.

Vi ser etter deg som er et godt forbilde for utøverne, og som evner å se hver enkelt utøver. Vi ønsker en klatreinstruktør som skaper samhold i gruppa, og som legger til rette for et mangfoldig og inkluderende aktivitetstilbud, som legger til rette for deltakelse, utvikling og mestring.

Vår nye klatreinstruktør vil få en god opplæring av vår nåværende klatreinstruktør og få tid til å bli kjent med utøverne, foresatte og frivillige.

Om Nordstrand IF Parasport

Nordstrand IF har siden 2003 hatt et bredt aktivitetstilbud tilrettelagt for personer med funksjonsnedsettelser. I dag er vi Oslos største paraklubb med drøyt 130 medlemmer, fordelt på åtte ulike idretter. Dette er basis, bowling, fotball, håndball, innebandy, kampsport og klatring for personer med utviklingshemming, samt rullestolhåndball for personer med bevegelseshemming.

I Nordstrand IF Parasport har vi ambisjoner om å stadig utvikle oss. Vi ønsker både å utvide eksisterende tilbud, samt etablere flere og bedre tilbud for våre aktive utøvere. Som klatreinstruktør vil du ta del i denne veksten. For den rette kandidaten vil det også være gode muligheter for flere arbeidsoppgaver og større ansvar etter hvert.

Vi oppfordrer alle interesserte til å søke, men er særlig på jakt etter deg som:

- Brenner for å tilby kvalitet og kontinuitet i treningene.

- Ser hver enkelt utøvers ønsker og behov.

- Er tålmodig og kan ta endringer på strak arm.

- Evner å arbeide selvstendig og i team.

- Er trygg på deg selv, og setter tydelige rammer.

- Har godkjent klatreinstruktør 1-kurs. For den rette kandidat, vil det likevel være aktuelt å tilby kurset som ledd i ansettelsesprosessen.

Hva kan vi tilby?

- Et fantastisk miljø, bestående av engasjerte utøvere, assistenter og sikrere.

- Dekning av paraklatring kurs etter tiltredelse.

- Mulighet til å utvikle deg, både faglig og personlig.

- Du får ta del i Oslos største parasatsing.

- Lønn etter avtale.

Søknadsfrist: Løpende

Har du spørsmål vedrørende stillingen, eller ønsker mer informasjon, kan du kontakte paraidrettskoordinator Christopher Knudsen på e-post; [email protected]. Send enkel søknad til [email protected].

Aktuelle kandidater kalles inn til intervju fortløpende.

Vi ser frem til å høre fra deg!