Nordstrand IF Parasport søker bordtennisspillere

Publisert 01.03.2022 kl.11.12

Vi ønsker parautøvere velkommen til å prøve bordtennis på tirsdager!

Nordstrand IF Parasport søker bordtennisspillere

Velkommen på trening
Nordstrand IF har nettopp startet opp et bordtennistilbud i klubben vår i egne lokaler på Nordstrand Arena og har per i dag 4 bordtennisbord. Vi ønsker å etablere et parti for parasportutøvere på tirsdager kl. 18 - 19 med egne bordtennistrenere. Hver tirsdag frem til påsken kl. 18 - 19 er det åpne treninger for parasportutøvere. Det vil si 1. mars, 8. mars, 15. mars, 22. mars, 29. mars, 5. april og 12. april i første omgang.

Nordstrand Arena
Nordstrand Arena har adresse Oberst Rodes vei 69, 1165 Oslo. Hallen har universiell utforming, med bla. parkeringshus i kjelleren med direkte adkomst til bordtennislokalet. Vi har også heis i alle etasjer som bidrar til å gjøre hallen tilgjengelig for alle. 74-bussen stopper rett utenfor hovedinngangen på busstoppet Nordstrandhallen.

Lang er erfaring med Parasport
Nordstrand IF har siden 2003 hatt et idrettstilbud for parasportutøvere og spesielt for personer med utviklingshemning. I dag tilbyr vi et bredt tilbud av idretter som: basis, fotball, håndball, bowling og klatring. Vi legger nå til bordtennis i tilbudet vårt, samtidig som vi stadig er på jakt etter å utvikle oss og utvikle nye tilbud.

Ta kontakt
Vi ønsker alle velkommen på trening og det er gratis og uforpliktende å være med for å finne ut om bordtennis er en aktivitet for deg. Ønsker du å melde deg på, send en e-post til Idrettskoordinator for Parasport, Christopher Knudsen på: [email protected] eller ring 93 08 42 08 om det er noe du lurer på angående bordtennistilbudet vårt eller våre andre tilbud.