Nordstrand IF Parasport lanserer innebandy

Sist oppdatert 07.10.2022 kl.17.13

Nå kan du prøve innebandy på Nordseter skole. Onsdager kl. 20 - 21.

Nordstrand IF Parasport lanserer innebandy

Velkommen til innebandytrening
Nordstrand IF Parasport er glade for å kunne tilby våre medlemmer et innebandytilbud. Dette er en idrett som kan passe mange, store og små. Vi har fått inn en innebandytrener med lang og god innebandyerfaring både som spiller og trener. Han har i tillegg god erfaring med parautøvere.

Innebandytreningene vil bestå av god fysisk trening, tekniske øvelser og spill. Treningene er tilrettelagt for personer med utviklingshemming og vil være åpent for alle aldre. Blir det store variasjoner i alder, størrelse og nivå vil treningene bli differensiert slik at alle skal ha glede og utbytte av treningene.

Treningstider
Onsdager kl. 20 - 21

Treningslokale
Nordseter skole. Adresse: Ekebergveien 200, 1162 Oslo. En topp moderne gymsal.

Treningsutstyr
I første omgang trengs det treningstøy og sko til å trene inne. Trener stiller med innebandykølle og baller i starten.

Spørsmål
Har du spørsmål om innebandytilbudet kan du kontakte Idrettskoordinator for Parasport i Nordstrand IF, Christopher Knudsen, på e-post: [email protected]