Over 50 unge fullførte klubbdommerkurs

Sist oppdatert 13.10.2016 kl.13.10

Dommerkontakt for fotballen, Ola Hobber Nilsen, kunne rapportere om stort engasjement etter at det siste av to klubbdommerkurs ble avsluttet i går kveld.

Over 50 unge fullførte klubbdommerkurs

Alle deltakerne fikk fløyter og kort, noe som kunne merkes godt på støynivået. "Det kunne høres flere kilometer at det var dommerkurs på Nordstrand"...

Vi er sikre på at deltakerne som var på kurset vil gjøre en god jobb som dommere fremover. Dømming er en utmerket aktivitetet ved siden av utdanning og jobb. Man lærer mye, tjener penger og får gode venner. Nå er det viktig at trenere benytter seg av Facebooksiden "Nordstrand IF Dommergruppe" for å etterspørre dommere i fremtiden.

I tillegg til Ola var Faiq Ali Arshad og Henrik Antonsen fra dommergruppa i Nordstrand IF med som instruktør under kurset. Dommergruppa vil koordinere og veilede dommerne under DNB Nordstrand Cup.

"Jeg er stolt og glad for at så mange møtte opp, og det var morsomt å se engasjementet hos de unge deltakerne", avslutter Ola Hobber Nilsen.

Vi gratulere alle deltakerne med fullført kurs!