Oppstart mandag 2. september kl 16!

Publisert 02.09.2024 kl.10.58

Vi ønsker gutter og jenter født i 2019 og 2020 velkommen til Ballidrett i Nordstrand Arena!

Oppstart mandag 2. september kl 16!

Priser
Treningsavgift: kr 1600 pr år som betales i to rater, kr 800 i september og kr 800 i januar.
Medlemskontingent: kr 1000 pr år (familiemedlemskap kr 2000 pr husstand) forfaller ved innmelding. Ved oppstart i august er medlemskontingenten kr 500.

Innmelding

• Last ned og åpne Spond på din mobil el.l. Meld deg inn i Spond-gruppen med gruppekode MVMOQ, og en administrator vil akseptere medlemskapet ditt. Direktelenke til Spond og gruppen: https://group.spond.com/MVMOQ
  • Man kan være medlem av en gruppe i 14 dager før man også må melde seg inn i klubben.
  • NB! Det er barnets navn som skal meldes på. Foreldre skal stå som foreldre, og en som betalingskontakt.
  • Husk å sette inn hvilken barnehage barnet går i
  • Send gjerne en e-post om det er spesielle behov eller ønsker

Fint om dere leser "Praktisk info" i menyen om oppmøtested og gjennomføring av øktene før første trening.

Vi gleder oss til å bli kjent med dere😊