Ny solid juniorseier

Sist oppdatert 01.10.2016 kl.0.40

(Raufoss-Nordstrand 2-5) Juniorgutta holder eliteformen på vei inn i oktober.

Ny solid juniorseier
Go´følelsen kan ses etter nok en juniorseier, denne gang en sen kveld i Raufoss.

Med den 9. seieren på de 14 siste kampene leverte Nordstrand-juniorene nok en god prestasjon i Raufosshallen i går kveld. Et sprudlende juniorlag gjentar prestasjonen uke etter uke, og da ble nest nederst plasserte Raufoss satt ettertrykkelig på plass.

Riktignok var første omgang ganske jevn, og det var hjemmelaget som på sin fryktede hjemmebane fikk ta ledelsen. Et slurvete Nordstrand-brudd på egen halvdel endte kontant i nettet, og et Raufoss-lag som fremsto langt bedre defensivt enn i vårsesongen så ut til å gå til pause med ledelsen.

Men så eksploderte det i den andre enden. Et vakkert og effektivt angrep fra Per Stenseth via Marouane Mounji som sendte Magnus Aaløkken alene med keeper, og da vet alle at det er fare på ferde. Når Raufoss like godt forærte nevnte Magnus ballen selv bare minuttet etter, snudde Nordstrand kampen rett før pausesignalet.

Etter pause var det bare ett lag på banen. Nordstrand vasket opp angrep etter angrep med strålende spill, og Marouane Mounji, Jakob Kollandsrud og Aleksander Berg fikk æren av å avslutte angrepene. Raufoss kjempet mot overmakten, og de siste 20 minuttene fikk de være med på litt av moroa igjen. Noen minutter før slutt rotet gjestene igjen til det for seg selv i egen 16, og dermed fikk hjemmelaget både starte og avslutte målfesten i Raufosshallen.

Grattis, gutter!