Nordstrand IF søker styremedlemmer

Publisert 24.02.2017 kl.18.44

Klubben går en spennende tid i møte på mange områder og vi søker engasjerte personer som vil være med å bidra til en videreutvikling av klubben.

Nordstrand IF søker styremedlemmer

Nordstrand Idrettsforening går en spennende tid i møte, med høyeste medlemstallet noen gang, stor utvikling av aktivitetstilbudet i gruppene, og anleggsutvikling med både baner og nye Nordstrandhallen som vår nye storstue.

Generalforsamlingen i klubben nærmer seg (slutten av mars), og Nordstrand IF søker nye styremedlemmer. Vi ønsker engasjerte personer som vil være med å bidra til en videreutvikling av klubben. Styremøtefrekvensen er ca 1 gang per måned, og det er ulike ansvarsområder for de enkelte i styret, som anlegg, økonomi, strategiarbeid, informasjon og sosiale aktiviteter.

Kunne du tenke deg å bidra? Ta kontakt!

Trenger du mer informasjon, ta kontakt med klubbens daglige leder; Ole Magnus Skisland, tlf 990 21 787 eller [email protected].

Håper vi hører fra deg!