Nordstrand IF søker bordtennistrener

Publisert 22.09.2022 kl.14.32

Nordstrand IF starter opp et bordtennistilbud og søker en bordtennistrener som ønsker å være med i oppstarten.

Nordstrand IF søker bordtennistrener

Nordstrand IF søker bordtennistrener

Nordstrand IF er et fleridrettslag med ca. 2000 aktive medlemmer. Idrettene vi driver i dag er fotball, håndball, parasport, E-sport, triathlon og padling. I tillegg har vi tilbud som NIFFO, akademier og camper.

Nå skal Nordstrand IF starte opp et bordtennistilbud og ser etter en trener med bordtenniserfaring og et ønske om å dele gleden av idretten med barn, unge og voksne.

Bordtennistreningene vil foregå på Nordstrand Arena i eget lokale på tirsdager. Tidspunkt for treningene kan avtales nærmere, men må foregå i tidsrommet kl. 17 - 21. Dette vil være den primære dagen for bordtennis. Det er også en mulighet for å arrangere bordtennistreninger på fredager i tidsrommet kl. 17 - 21.

Som hovedtrener for bordtennis vil du være ansvarlig for planlegging og gjennomføring av treningene i samråd med bordtennisansvarlig i klubben. Målet for bordtennistilbudet er å etablere et lavterskel tilbud for barn og unge, men også voksne.

Vi ser etter en bordtennistrener som:

• Har bordtenniserfaring
  • Har evne til å formidle og lede grupper
  • Kan opptre som et godt forbilde for utøverne
  • Ønsker å være med på en ny bordtennissatsning

Hva kan vi tilby?

• Flotte lokaler på Nordstrand Arena
  • Muligheter til å utvikle seg
  • Mulighet til å øke kompetanse
  • Ny bordtennissatsning
  • Meningsfylt arbeid 1-2 ganger i uka
  • Lønn etter avtale

Dersom du er interessert i å vite mer om stillingen ta kontakt med bordtennisansvarlig i Nordstrand IF, Christopher Knudsen på 93 08 42 08

For å søke på stillingen, send en enkel søknad til [email protected]

Vi kaller inn aktuelle kandidater til intervju fortløpende.

Vi ser frem til å høre fra deg!