Nordstrand IF ønsker alle en god jul

Publisert 22.12.2021 kl.23.52

Kjære utøvere, trenere, ansatte, ledere, tillitsvalgte og andre frivillige.

Nordstrand IF ønsker alle en god jul

2021 har vært nok et krevende og annerledes år. Det begynte tøft og ble ganske så bra igjen etter sommeren. At det strammet seg inn igjen nå rett før jul var en nyhet ingen av oss trengte. Vi krysser fingrene for at det ikke blir langvarig og at vi kan starte opp igjen som normalt så fort som mulig etter nyttår.

Oppi det hele er det gledelig at vi nå er over 2400 medlemmer i Nordstrand IF. I fjor var tallet 2200 og rett før pandemien var vi like over 2000. At vi er en klubb i vekst i en så krevende periode viser bare hvilken betydning idrettslaget har som møteplass for små og store i vårt nærmiljø.

Til tross for pandemien har vi sammen klart å holde hjulene i gang. Dette skjer ikke av seg selv, men er et resultat av alle dere som hver dag bruker tid og krefter på å legge til rette for at barn, ungdom og voksne kan drive med idrett.

Styret vil rette en takk til alle for innsatsen dere har lagt ned i året som har gått.

Vi gleder oss til å jobbe videre sammen med dere inn i 2022 for å skape nye gode idrettsopplevelser for alle medlemmene i klubben vår.

Riktig god jul og godt nytt år til dere alle!

Hilsen styret i Nordstrand IF

Åpningstider jul og nyttår:

• Nordstrand Arena holder stengt for aktivitet fra onsdag 22. desember - t.o.m søndag 2. januar.
  • *Arenaen er likevel åpen for fyrverkerisalg i romjulen, se egen sak på hjemmesiden for åpningstider
  • ​Det er begrenset åpningstid for treningssenteret f.o.m 15. desember, informasjon er sendt til senterets medlemmer.
  • Administrasjonen er åpen igjen fra mandag 3. januar.
  • Niffo åpner forhåpentligvis tirsdag 4. januar, informasjon vil bli sendt ut mandag 3.

Vi sees!