Vi søker Norges mest ambisiøse ungdomstrenere

Publisert 15.03.2016 kl.2.09

Nordstrand Håndball har som mål å bli Norges ledende håndballklubb. Vi søker nå 10 ungdomstrenere som ønsker å prege norsk håndball i årene som kommer.

Vi søker Norges mest ambisiøse ungdomstrenere

Vi kan tilby en spennende og tradisjonsrik klubb, med store ambisjoner, gode lag, en sunn økonomi, og store utviklingsmuligheter.

Vi går inn i en ny tid, hvor klubben ønsker å løfte frem treneren, og vi søker deg som i virke kan leve vår visjon "flest mulig, lengst mulig, best mulig". Du er ambisiøs, faglig sterk, en dyktig kommunikator og har evne til å utvikle både deg selv og andre. Fair play, samhold, respekt og engasjement er verdier du setter høyt, og du har evne til å se håndballen i et større perspektiv. Du forstår at gode holdninger, idrettsglede og langsiktighet er viktige faktorer for fremtidig suksess, og trives med å være et forbilde for byens fineste ungdom.

Du vil få ansvar for et alderstrinn, hvor vi gjerne ser at du perfeksjonerer både treningsopplegg og spillerutvikling over tid. Du vil inngå i et sterkt trenernettverk hvor klubben vil legge til rette for kompetanseoverføring, samhandling og håndballinnovasjon. Vi setter treneren i fokus, og ønsker å legge forholdene til rette for personlig utvikling og sportslig suksess.

For ytterligere informasjon om stillingene kan du kontakte sportssjef Anders Falkum på 95 12 33 75.

Kortfattet søknad og CV kan sendes til [email protected]

Vi håper å høre fra deg!