Klart for nytt Niffo-år!

Publisert 29.05.2023 kl.23.13

Påmeldingen til Niffo for kommende skoleår er åpen. Barna kan velge mellom håndball, fotball og alternativ idrett/aktivitet.

Klart for nytt Niffo-år!

Dette er Niffo
Niffo er et lavterskeltilbud for alle som ønsker å være fysisk aktive rett etter skolen. Hovedbasen er i Nordstrand Arena og tilhørende fotballbaner. På Niffo tilbyr vi sunn mat, leksehjelp og aktiviteter med kvalifiserte trenere. Fra oppstart kommende skoleår vil barnet kunne velge mellom håndball fire dager i uken og fotball fem dager i uken. På onsdager og fredager kan man velge alternative idretter, der rullerer vi med masse forskjellige aktiviteter i hallen, fredager er fotballen også inne og spiller futsal.

Du trenger ikke være medlem av Nordstrand Idrettsforening for å delta på Niffo.

Oppstart
Niffo starter opp mandag 31. juli og varer hele skoleåret.

Åpningstider og ferie
Åpningstiden er fra skoleslutt til kl. 16.45. Det er åpent alle hverdager, også i høst-, vinter- og første del av påskeferien. Vi holder stengt helligdager, juli og siste dag før juleferie er onsdag 20. desember.

Se øvrig praktisk informasjon på Niffo sin side.

Leke og oppholdsarealer
Arealene som brukes for Niffo er Nordstrand Arena, Nordstrand idrettspark, samt fasiliteter tilhørende Nordstrand IF ellers.

Velkommen!