NIF julekalender 2024

Sist oppdatert 30.09.2024 kl.9.44

Årets NIF-dugnad er salg av julekalendere. Her kan du vinne flotte premier. Samtidig bidrar du til å støtte aktivitetene i klubben. Målet er at dugnaden vil gi klubben 1 million i inntekter.

NIF julekalender 2024

Hvorfor denne dugnaden?
Som ellers i samfunnet opplever også vårt idrettslag økte kostnader på nær sagt alle områder. Salg av julekalender vil være en viktig inntektskilde for klubben og bidra til at vi kan opprettholde så mye aktivitet som mulig.

Målet er at alle medlemmer bidrar gjennom å selge julekalendere til en pris av kr 200 pr stk. Det vil gi en inntekt til klubben på 1 millioner kroner.

Julekalenderen består av skrapelodd med 24 luker – med over 600 flotte premier. Premiene er fra Nordstrand IF sine samarbeidspartnere og består av gavekort som man kan bruke i butikker og andre steder i nærområdet og andre flotte premier.

Salgsperioden starter i november.

Vedtatt av årsmøte
På idrettsforeningens årsmøte i mars ble årets budsjett vedtatt. Klubbdugnad inngår som en viktig inntektskilde i klubbens økonomi og bidrar til å holde treningsavgifter så lavt som mulig.

I starten av oktober vil det komme mer informasjon om hvordan salget av årets julekalender skal foregå.

Sportslig hilsen styret