Kamp mot Korsvoll 2 i morgen

Sist oppdatert 02.10.2014 kl.9.03

På plassen foran NIF ligger Korsvoll 2, i morgen møtes de til dyst på Niffen klokken 18:30. Kommer du å støtter våre gutter i kampen om 2. plassen?

Kamp mot Korsvoll 2 i morgen

Lagene møttes sist tidlig i vår på Korsvollbanen, den gang tok hjemmelaget seieren med 2-0, kan våre gutter slå tilbake på Niffen og sørge for å feste grepet om 2. plassen, eller drar Korsvoll 2 i fra? Svaret får vi i tirsdag klokken 18:30.

Trener Per Inge Jacobsen sender laget ut på banen i det som er hans 50 offisielle kamp som hovedtrener for Nordstrand IF, det har foreløpig blitt 26 seiere og 129 Nordstrands mål på de 49 kampene Jacobsen har vært sjef. Totalt med vennskapskamper og turneringer har han ledet NIF hele 69 ganger.

Troppen i morgen er som føler:
Bjørn Ruud, Gustav Gruen Österström, Felix Jatta, Cheikh Niang, Trond Ingebretsen, Jarle Krämer, Erlend Eikeland, Remi Memsihi, Alexander Svensen, Haris Abbas, Henrik Wøhni, Markus Woldsund, Mikael Johansen, Thomas Holm, Andreas Madsen Holm, Fredrik Akselsen, Edson Mercado og Fredrik Fladby.