Juniorgutta tilbake på vinnersporet

Sist oppdatert 01.10.2014 kl.13.05

(Oppsal 2-NIF 3-8) Juniorgutta fant fort tilbake til gode takter da åtte nye skåringer ble bokført på Trasop.

Juniorgutta tilbake på vinnersporet

Etter den skuffende prestasjonen mot Heming reiste juniorlaget seg mesterlig mot Oppsal på en våt og regntung Trasop-matte.

Kuleramma måtte tas i bruk. For etter at Yngvar Bonde hadde dundret inn 1-0 i krysset etter bare tre minutter, rant formelig målene inn.
Hjemmelaget svarte på vår kanonstart med å sette to dødballer etter seks og syv minutter, men siden var det nesten bare Nordstrand.

Marcus Bjark, Henrik Solbakke, Jørgen Skagen og Petter Kristiansen satte hver sin før hvilen. Bjark satte også nummer seks, men ble uforståelig avvinket for offside av en trio som ikke helt nådde opp til vårt nivå denne kvelden.
30 sekunder senere ga de sortkledde i stedet Oppsal straffe, og Bjark gult kort, og det sto smått utrolige 3-5 til pause.

Andreomgangen er proff av gutta. De spiller hjem en solid 3-0 og tilsammen 8-3 etter at Henrik Solbakke har satt to til, og fått selskap på skåringslista av navnebror Syversen.