Jentedag på Niffen lørdag 17. september

Publisert 21.08.2016 kl.23.57

Klubben ønsker velkommen til nok en morsom og lærerik dag for alle klubbens jentefotballspillere og trenere på jentesiden. Lørdag 17. september er det jentenes dag på Niffen. Du kan melde deg på her.

Jentedag på Niffen lørdag 17. september
Fra jentedagen 9. april 2016

Jentedagen 17. september - kl. 09.30-14.00 på Niffen

Jentedagen har blitt et populært arrangement, som siden 2013 har samlet klubbens jenter på tvers av alle årgangene. Nok en gang ønsker klubben å samle  alle fotballjentene til et felles arrangement, der målet er ha det gøy sammen og få vist fram det jentene kan og driver med ute på fotballfeltet.

Høstens jentedag vil bli arrangert på Niffen - fra klokka 9.30 til 14.00.

Påmelding skjer via denne linken. Fristen for påmelding er søndag 11. september.

Dagen starter med felles oppvarming og musikk. Deretter blir det en treningsøkt der de eldste jentene (J02 og eldre) trener de yngre (J03-J10).

Etter lunsj blir det minicup for J04-J10 - med påfølgende fotballkamp mot foreldrene. For de eldste jentene blir det eget sportslig opplegg. Mer info etterhvert.

Foreldre, søsken og andre ønskes velkommen til å overvære minicupen og presentasjon av lagene. Kiosken er åpen!

NB! Alle må stille i kampdrakt.

09.30 Registrering
09.45 Felles oppvarming
10.15 Trening der de eldste trener de yngste
11.30 Lunsj/pause
12.15 Minicup for de yngste / aktivitet for de eldste
13.15 Foreldrelag spiller mot jentelag
13.45 Presentasjon av lag
14.00 Avslutning

Her kan du se hvordan det var på jentedagen i april 2016 - da var det 125 jenter samlet på Niffen.

Liste over påmeldte vil bli oppdatert etterhvert nedenfor. Ved endringer kan du sende mail til Anders Bakken, [email protected]

Trenerforum

Også i år vil det bli arrangert trenerforum for alle trenere på jentelagene - ledet av Anna Collett og Madeleine Valø. Trenerforum skjer parallelt med jentedagen, fra 09.45 - 11.30.

Påmelding til trenerforum: ta kontakt med Madeleine.

Påmeldte: oppdateres etterhvert