Jacobsen: - Vi må få Ski til å løpe mye

Publisert 23.03.2015 kl.22.48

Vi har tatt en prat med Sportssjef og A-lagstrener Per Inge Jacobsen om hans tanker foran kveldens NM-kamp mot Ski.

Jacobsen: - Vi må få Ski til å løpe mye
Trenerteamet er det samme i årets sesong

Han tar seg også tid til å prate om hva som er gjort for yngres avdeling i vinter og hva som venter i fremtiden.

Jacobsen går inn i sin tredje sesong som A-lagstrener og hans fjerde som Sportssjef i klubben, høydepunktet sålangt kom nok i fjor med førsterunde i NM og opprykk for A-laget. I kveld skal A-laget prøve å gjenskape noe av det gode opplevelsen fra i fjor når første kvalikkrunde til NM sparkes i gang klokken 18.30 på Ski kunstgress.

"Vi kan få et godt resultat om vi får Ski til å løpe mye", avslutter Jacobsen

Troppen Nordstrand har tatt ut er:

Ruud, Gruen Österström, Mankowitz, Ingebretsen, Mambouana, Eikeland, El Haj, Tirit, Fladby, Svensen, Memishi, Wøhni, Vonheim, Cham, Woldsund, Madsen Holm, Nyhus og Shakoor.

Ikke lange turen til Ski, håper vi sees!

r