J2002 til topps i Fredrikstad cup

Sist oppdatert 01.10.2014 kl.13.05

Lag 1 vant alle sine 8 kamper i turneringen og beseiret til slutt Kråkerøy i finalen med sifrene 6-3.

J2002 til topps i Fredrikstad cup
Nordstrand 1 vant alle sine innledende kamper med god margin og ble puljevinner;

NIF1-LHK90   3-1
NIF1-Haga 13-3
NIF1-Lisleby2   7-4
NIF1-Reistad1 13-3

Dermed var det klart for A-sluttspill der jentene gikk rett til 1/8 finale. Der det ble en klar seier 15-1 over Gressvik blå.

Etter en god natts søvn var det tidlig opp mandag og 1/4 finale kl 9.40 mot Rolvsøy1. Ikke særlig tvil om hvor denne seieren skulle gå heller, 11-4 til NIF-jentene. To timer senere stod Kjelsås blå for tur, seier 10-5 og klart for FINALE.

Etter to timer med avalapping, mat og taktikk-møte stod Kråkerøy klare på motsatt banehalvdel. Det endte som alle skjønner med seier og jenter, trener og supportere på tribunen kunne slippe jubelen løs!

Fra venstre: Sara Jobraaten, Tiril Rosenberg, Vilde Rilang Kiøsterud, Nora Benjaminsen Lilleng, Celine Amundsen, Anna Ekkern, Mille Cordelia Sørbye, Silje Pedersen Lein, Hanna Eidem Skovly, Sofia Rudjord, Rikke Haukedal.
Bak: Trond Haukedal (trener). Trener Ole Kristian Lilleng var ikke med på bildet.

Nordstrand 2 vant også sin innledende pulje etter 3 seire og ett tap og gikk også til A-sluttspill. Her ble det et knepent tap 5-6 for Torsnes i 1/16 finalen. Uansett meget bra med to lag til A-sluttspill.

Nordstrand 3 gikk til B-sluttspill. Her ble det seier 7-4 over Eidsvoll 2 i 1/16 finalen, men dessverre stopp i 1/8 finalen mot Falk.

Vi gratulerer hele J2002 med super innsats!