Innkalling til ekstraordinært årsmøte

Sist oppdatert 15.08.2022 kl.23.55

Styret innkaller med dette til ekstraordinært årsmøte i Nordstrand idrettsforening. Møtet avholdes i Nordstrand Arena 30. august 2022 klokka 18.30.

Innkalling til ekstraordinært årsmøte

Innkalling til ekstraordinært årsmøte i Nordstrand idrettsforening

Styret innkaller herved til ekstraordinært årsmøte i Nordstrand idrettsforening.

Årsmøtet avholdes 30. august klokka 18:30 i Nordstrand Arena, møterom Engasjement.

Sakliste

Sak 1: Godkjenne de stemmeberettigede
Sak 2: Velge dirigent
Sak 3: Velge protokollfører
Sak 4: Velge to medlemmer til å underskrive protokollen
Sak 5: Godkjenne innkallingen
Sak 6: Godkjenne saklisten
Sak 7: Godkjenne forretningsorden
Sak 8: Foreta valg av valgkomité
Forslag til vedtak:
Følgende personer velges til valgkomité for Nordstrand Idrettsforening fram til ordinært årsmøte i 2023:

• Tonje Vang, leder
  • Susann Goksør Bjerkrheim, medlem
  • Atle Thorsell, medlem
  • Øystein Løvsland, varamedlem

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Nordstrand idrettsforening i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Nordstrand idrettsforening. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

For mer informasjon om ekstraordinært årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Nordstrand idrettsforenings lov. Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan styreleder Anders Bakken kontaktes ([email protected]).

Velkommen til ekstraordinært årsmøte!

styret