Innkalling til årsmøte i Nordstrand IF 2020

Sist oppdatert 28.02.2020 kl.21.29

Styret innkaller til årsmøte i Nordstrand Idrettsforening. Årsmøtet avholdes mandag 30. mars 2020 klokka 19.00 i Nordstrand Arena.

Innkalling til årsmøte i Nordstrand IF 2020
Det som tidligere het generalforsamling heter nå årsmøte

Saker som medlemmer ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 16. mars til [email protected].

Fullstendig saksliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig senest én uke før årsmøtet på NIF sine websider www.nordstrand-if.no.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Nordstrand IF i minst én måned, fylle minst 15 år i det kalenderåret årsmøtet avholdes, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Nordstrand IF. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

For mer informasjon om årsmøtet, samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Norges idrettsforbunds lovnorm. Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan styrets leder kontaktes ([email protected]).

Velkommen til årsmøte!

Med vennlig hilsen styret