Vi ser etter DEG!

Sist oppdatert 21.02.2018 kl.9.08

Nordstrand Håndball søker engasjerte personer til drift av Oslos gamle håndballstorhet!

Vi ser etter DEG!

Nordstrand Håndball er i positiv vekst, og vi nærmer oss 600 håndballspillere i aldersbestemte klasser og seniorlag fra elitenivå til lavere divisjoner. Rett over sommeren åpner vi Norges råeste håndballhall, en arena som kommer til å bli et samlingspunkt for idrettsglad ungdom på Høgda.

Vi trenger å få flere engasjerte personer inn i vår klubb!
Har du bakgrunn fra håndball eller annen idrett, enten som spiller, trener eller foresatt, eller har du ganske enkelt lyst til å bidra for at våre barn og ungdommer skal ha en sunn og trygg fritid, så ønsker vi å komme i kontakt med deg!

Vi trenger deg som;

- kan bistå i administrative eller sportslige roller, bl.a. i håndballstyret eller sportslig utvalg.

- vil være med på å bygge klubb, f.eks. gjennom sosiale arrangementer på tvers av lag og årsklasser.

- vil hjelpe oss å skape en profesjonell ramme rundt våre kamparrangementer.

- vil være med på laget, det laget som sammen skal gjenreise Oslos håndballstorhet!

Synes du dette høres interessant ut, eller ønsker du mer informasjon?
Ta kontakt med håndballgruppas leder Eigil Økstad, tlf. 936 78 610, eller leder av sportslig utvalg Per Gunnar Gulliksen, tlf. 975 45 173.

Vi har både små og store oppgaver, så mulighetene er mange! Vi håper å høre fra deg!