Velkommen Tico og Kai

Publisert 20.06.2024 kl.13.30

Vi har gleden av å ønske to nye spennende trenere velkommen til klubben! Les mer om nysigneringene her.

Velkommen Tico og Kai
Tihomir Janjetovic og Kai Lindberg er klare for Nordstrand!

Vi er svært glade for å ønske våre nye trenere hjertelig velkommen til Nordstrand Håndball! Med deres omfattende erfaring og lidenskap for sporten, er vi sikre på at de vil bidra positivt til utviklingen av våre unge talenter og styrke klubben som helhet.

Tihomir (Tico) Janjetovic
Tico skal trene G08, G09 og G11. Han er født i Kroatia og har vært en del av håndballmiljøet siden han var 13 år gammel. Etter en lang spillerkarriere som strakte seg helt til han fylte 40 år, har han nå vært trener i de siste 17 årene. Tico bor i Fredrikstad med sin samboer og deres fire døtre. Han har en imponerende EHF Master Coach Pro lisens og har tidligere ledet Haldens damelag fra 6. divisjon til 2. divisjon på bare fem sesonger. Ved siden av sin rolle som trener, arbeider Tico som konsulent/veileder i NAV. Vi ser frem til å dra nytte av hans ekspertise og engasjement.

Kai Lindberg
Kai skal trene G20 og J09. Han er 28 år gammel, fyller 29 i september, og kommer fra Elverum. Med en utdannelse som barnevernspedagog og en variert håndballbakgrunn, bringer Kai med seg både erfaring og fersk kunnskap til klubben. Han har tidligere vært tilknyttet klubber som Elverum, Østsiden/Fredrikstad, Sarpsborg og Storhamar. I denne sesongen har han trent Storhamar Håndball damer i 1. divisjon, samtidig som han har hatt ansvar for J14 og J16, samt barnehåndball. Kai har også jobbet som spillerutvikler for Norges Håndballforbund avdeling Øst og har erfaring fra arbeid i skoler og kollektiv. Hans allsidige kompetanse og dedikasjon vil være en verdifull ressurs for våre unge spillere.

Vi ser frem til en spennende sesong med Tico og Kai på laget, og vi er sikre på at deres bidrag vil være med på å løfte Nordstrand Håndball til nye høyder. Velkommen til klubben!