Utlysning!

Publisert 22.01.2019 kl.18.46

Er du engasjert i Nordstrand håndball og har lyst til å være med å styre klubben i perioden som kommer? Da har du muligheten nå!

Utlysning!
Dagens styre er en glad og ivrig gjeng som venter på nettopp DEG!

Har du idéer om hvordan vi kan bli en enda bedre klubb for våre medlemmer? Har du lyst til å bruke litt av fritiden din på å gjøre Nordstrand Arena til det beste samlingspunktet for barn og unge på Nordstrand? Da har du muligheten nå!

Nordstrand håndball er på jakt etter nye styremedlemmer for neste periode. Vi er allerede en engasjert og dedikert gjeng, men vi trenger enda flere folk med på laget. Nye representanter velges på årsmøtet i mars, og du kan melde din interesse til oss allerede i dag!

Styret i Nordstrand håndball har allsidige oppgaver. Vi møtes fast en gang i måneden, men har også andre mindre møter med lag og administrasjon etter behov. Styret har jobbet med å få på plass en ansvarsfordelingsmodell, som gjør at hvert styremedlem har sin dedikerte oppgave. Vi har også opprettet foreldredrevne komitéer, som har fått mye av det operative ansvaret for løpende oppgaver knyttet til det å drive en håndballklubb. Vi har fått til mye, men det er fortsatt mye som kan forbedres. Vil du være med?

Vi ser etter positive folk som har et ønske om å gjøre Nordstrand håndball til et sted man ønsker å være lenge. Du trenger ikke å ha styreerfaring fra tidligere - vi er mer opptatt av at du har et engasjement og er villig til å ta i et tak.

TA KONTAKT!
Hvis du er interessert selv, eller har forslag om noen andre som kunne passe til å bli med oss i styret, send en melding til [email protected].

Vi gleder oss til å høre fra deg!