Amalie og Susann har tatt pennen fatt

Sist oppdatert 14.04.2021 kl.14.40

Det er 1. april, men dette er ingen aprilspøk. To nye spillere har signert.

Amalie og Susann har tatt pennen fatt
Amalie Mogstad

To nye spillere er klare for presentasjon! Amalie Mogstad og Susann H. Grønbech har signert.

Amalie kom til Nordstrand fra Aker før denne sesongen. En spiller med krav til seg selv og omgivelsene rundt, og tok fort en sentral rolle i gruppa. Hun har tatt tatt mange fine steg denne sesongen, og vi gleder oss til å jobbe videre med Amalie sin utvikling på linjeposisjon. Vi har tro på at kapteinen vår kommer til å være en veldig viktig brikke for laget også kommende sesong.

img_1886.

Susann ser vi på som Nordstrandsjente. Hun kom til klubbens J2002 lag som 14-åring fra Klemetsrud - og har siden da vært lojal, tålmodig og treningsvillig. Denne sesongen har hun hatt en flytende tilhørlighet mellom junior elite og senior elite. Kommende sesong vil hun tilhøre damelaget på heltid. Vi gleder oss til å se Susann stenge buret når hun får muligheten til det.