Semifinale for G98 i PW cup igjen!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

På tre forsøk i en G98-klasse med mange gode lag kom gutta for tredje gang helt til semifinalen søndag.

Semifinale for G98 i PW cup igjen!
Søndagen i Tjøllinghallen viste guttene seg fram fra sin beste side.
For 3.gang gikk gutta helt til semifinalen der det ble tap 10-13 i en jevn kamp mot eviggode Ski.

Hverken guttene eller trener var helt fornøyd med det innledende spillet på lørdag og ble enige om å vise hva som bor i laget i sluttspillet søndag. Guttene viste virkelig flott spill søndag der Siggerud, Haslum og Fjellhamar i tur og orden ble slått.

Seiersoppskriften var enkel: ALLE var forberedt og ønsket å bidra. Returballer ble vunnet, taklinger ble satt, kombinert med som vanlig GODT angrepsspill og målvaktsspill.

Individuelt viser gutta målvaktsspill, finter, skudd og taklinger fra absolutt øverste hylle i årsklassen som er moro å se på, men det beste var å se den flotte lagmoralen og VINNERVILJEN som ble vist på og utenfor banen denne søndagen.

Keeper Lars Erik ble tatt ut på ALL STAR laget for PW cup 2014.

Vi gratulerer Gutter 98-teamet med flott innsats!