På All-star laget og innkalt til Jentelandslaget

Publisert 05.03.2018 kl.18.22

Det ble god uttelling i helgen for J02s Silje Alvestad; sølv i Bylagsturneringen, uttak på All-star laget og innkalling til samling med Jentelandslaget.

På All-star laget og innkalt til Jentelandslaget
Vi gratulerer Silje (i midten) og resten av Bylagsturneringens All-start lag. Foto: Svein André Svendsen/NHF

Jentelaget
Silje var med og sørget for sølvmedalje til Oslo i helgens Bylagsturnering. I finalen det ble tap 26-29 for Stavanger etter en meget jevn kamp. Silje puttet 10 mål totalt i de de to innledende kampene og 6 i de to finalekampene, og spilte seg inn på All-star laget som beste høyreback!

Guttelaget
Oslo sitt guttelag ble slått ut med 17-14 av Kristiansand i semifinalen og endte til slutt på en 4.plass. Det var fin innsats av våre gutter; Nikolai Abrahamsen Lunde hadde 7 mål i de innledende kampene, 3 på Herman Reinemo og 2 på Filiph Tilge. I finalekampene puttet Herman 5, Nikolai 3 og Filiph 2.

Jentelandslaget
I dag kom i tillegg den hyggelige beskjeden til Silje om innkalling til samling med Jentelandslaget (J02/03) 19.-25. mars i Skien. Vel fortjent og veldig moro. Her ser du hele uttaket.

Guttelandslaget
Også Herman Reinemo er tatt ut på samling med landslaget (LM02) og drar til Skien allerede torsdag til felles samling med U-gutta, Juniorgutta og Rekruttgutta. William Berget fra G03 er også tatt ut til denne samlingen. Her ser du hele uttaket.

Vi gratulerer all sammen og ønsker Silje, Herman og William en flott samling!