Også G02 klare for Bring-sluttspill

Publisert 03.03.2019 kl.21.50

Guttene har ligget på sluttspillplass en stund, men var heller ikke klare før den siste runden i helgen.

Også G02 klare for Bring-sluttspill

Etter 2 seire, en uavgjort og ett tap var sluttspillet sikret.

Haslum
Kampen var jevn de første 5 minuttene, før vi tok en timeout på stillingen 8-4 til Haslum. Derfra og ut ble Haslum for sterke. 19-9 til pause, og sluttresultat 34-20. Et resultat vi ikke så komme, da vi vanligvis spiller jevne og spennende kamper mot Haslum.

Urædd
Vi fikk brukt skuffelsen etter tapet for Haslum og fikk en bedre start på kampen. Likevel slet vi med å komme helt opp mot vårt beste nivå. Urædd ga seg aldri, og hadde muligheten til å utligne i siste sekund. Det gjorde de heldigvis ikke, og 24-23-seieren var et faktum.

Kolstad
Med 1 poeng eller mer ville vi sikre avansement til Bring-sluttspillet i april. Etter en litt sløv 1.omgang, spilte vi glimrende håndball i 2.omgang. Hele laget bidro positivt, og vi vant med sifrene 32-17.

Reistad
Heller ikke i denne kampen kom vi opp i nivå fra start. Reistad fikk alt for gode arbeidsforhold, og ledet fortjent 14-10 til pause. I 2.omgang økte intensiteten i forsvar, og nøyaktigheten i angrep. I tillegg fikk vi flere målvaktsredninger. Med 15 sekunder igjen tok vi ledelsen 24-23, og øynet muligheten for å ta med oss begge poengene. Reistad utlignet til 24-24 noen sekunder før slutt. Det endte uavgjort.

Med disse resultatene er vi kvalifisert til sluttspillet i 5.-7. april. Dette var et av målene for sesongen, noe vi er veldig glade for! Nå retter vi fokus mot sluttspillet, og håper å nå så langt som mulig der. Hilsen Team 2002

Tabell

Vi gratulerer også Halsen, Bækkelaget og Haslum som slår følge med våre gutter til sluttspillet fra avdeling 1.

Gratulerer med flott innsats! Heia Nordstrand!