Takk for vel gjennomført cup!

Publisert 19.08.2015 kl.23.37

Nordstrand Håndball ønsker å takke alle som har bidratt til en fantastisk cup, som har skapt masse glede hos 2000 håndballglade barn.

Takk for vel gjennomført cup!

Suksess
Vi takker styret, cupkomiteen, hallansvarlige, hallassistenter, speakere, dommere, spillere, lagledere, trenere og alle foresatte og andre frivillige som har stått på mange timer gjennom hele helgen. Sammen har vi klart å lage en stor og bra cup.

Å arrangere cup krever mye.
For å gjennomføre Nordstrand Hummel Cup 2015 krevde det i underkant av 400 frivillige vakter og ca. 20 ansvarlige som stod på fra fredag morgen til søndag kveld med dager som går i ett og lite søvn. Det krever mye av oss som står på, men betyr masse for barna i klubben og de klubbene som kommer på besøk til oss.

Cupen er en veldig viktig inntektskilde for klubben, som gjør at Nordstrand Håndball kan fortsette med det god arbeidet.

Se også disse flotte artiklene
"Mye glede i helgen", nordstrand.topphandball.no
"Pokalene er delt ut"nordstrand.topphandball.no
og artikkel om Jenter 13 på noblad.no