Nordstrand i Veteran-NM

Publisert 30.10.2018 kl.18.37

Sist helg stilte klubben lag i NM for veteraner. Det ga mersmak for gutta og nå ønsker de seg flere likesinnede.

Nordstrand i Veteran-NM
Bak fra venstre: Kjetil Larsen, Marius Gratte, Thomas Preiss, Andreas Wickstrøm Frislid, Anders Røynås, Leo Livingston. Foran fra venstre: Thomas Halvorsen, Sverre Stabel, Vegard Holm, Øystein Løvsland.

NIF Gutter 40 leverte i helgen til tider strålende spill i Veteran NM håndball i Stavanger. Dette er første gang på mange år NIF stiller lag i Veteran.

På slutten av 90-tallet hentet klubben fire titler i jente-klassene. 1800 håndballvenner fra hele landet deltar hvert år.

Neste år håper vi flere vil være med til Trondheim 25.-27. oktober. Det er mye fokus på det sosiale, men også viktig å prestere på banen.