NIF-spillere på fellessamling!

Sist oppdatert 15.05.2014 kl.0.00

Uttaket til fellessamlingen for U- og juniorlandslaget er hyggelig lesning for klubben.

NIF-spillere på fellessamling!
Norges håndballforbund har innkalt spillere til fellessamling for U- og juniorlandslag som går av stabelen i Skien 13. - 16. februar, og det er hyggelig lesning for alle som har et hjerte for Nordstrand.

Vilde er som vanlig med, og hun har vist seg å være vårt sikreste kort hva gjelder å representere Nordstrand i landslagssammenheng.

Så er det veldig gledelig å se at Julie (hovedbilde) endelig får sjansen på dette nivået. Julie har vist solid spill i mange kamper denne sesongen, og på tide at landslagstrenerne fikk opp øynene.

Henriette banker også på døra og er satt opp som reserve dersom noen skulle melde forfall.

Vi nevner også at Andrine Kjersem Jakobsen har blitt tatt ut på samme samling, da for LK 96.

Vilde
Ingstad
Julie
Tengelsen
Henriette
Svenningsen
Andrine Kjersem
Jakobsen

Vi gratulerer og ønsker jentene en riktig fin samling!