Martine godt i gang på Damelaget

Publisert 22.02.2015 kl.21.36

Vi gratulerer Jr. Elites Martine Wolff med flott spill på Damelaget for tiden og med uttaket til juniorsamlingen i helgen.

Martine godt i gang på Damelaget
Martine i aksjon i bortekampen for NHE mot Stabæk der hun gjør 6 mål. Foto: Paul Fekjær

Seniordebut
Martine Wolff er født i -96 og hører egentlig til vårt Junior Elite lag. Hun ble før denne sesongen hentet opp for også å bidra på Nordstrand Håndball Elite og har gjort en flott entré. Hun ligger på 5. plass på Nordstrands skåringsstatistikk med 33 mål på 16 kamper og er en viktig brikke i laget.

Også to andre Jr.spillere, Emilie Løkting Johansen og Celina Inglingstad har fått sine uttak på seniorlaget.

Juniorsamling
Martine har denne helgen også vært på samling med Juniorjentene (LK96), med trenerne Jeanette Nilsen og Tore Johannessen. Det er en fellessamling med Håndballjentene og Rekruttjentene. Samlingen har vært denne helgen, fra 19.-22. februar, i Drammen.

Gratulerer også til Emilie Løkting Johansen som var tatt ut som reserve til samlingen.

Her kan du se hele uttaket.

Stå på videre, jenter!