Line med suksess i Trondheim

Sist oppdatert 03.03.2015 kl.15.33

Vi gratulerer Junior Elites hovedtrener Line Gundersen med Oslo-seier i Scandic Cup for Bylag J99 i helgen.

Line med suksess i Trondheim
Line i aksjon fra benken

Innledende kamper
Laget åpnet med timåls-seier over Lillestrøm 26-16 og seier 29-13 over Sandefjord fredag.

Lørdag ble det en enkel seier med 30-19 over Kristiansand i første kamp, før det ble en langt jevnere kamp mot Hamar i den andre som til slutt endte uavgort 14-14.

Søndag ble det seier 20-16 over Trondheim og 23-14 over Bergen. Det gav tabelltopp med 11 poeng, tre poeng foran Bergen.

Finale
I det klassiske Oslo-Bergen derbyet, var det tett og jevnt. Oslo var foran med ett mål til pause, 10-9, og det ene målet sto seg da siste fløyteblås gikk etter andre omgang.

Du kan lese mer om Scandic Cup på handball.no.

Vi gratuler trenerteamet med Line Gundersen, Ellen Bredal Oftedal og Cecilie Jensen med seieren.