Klubben i mitt hjerte 2014

Publisert 12.11.2014 kl.16.34

Kan vi klare 100 stemmer pr dag og vinne 10.000 kroner i dagspremie, eller hovedpremien på 100.000. Stem i vei.

Klubben i mitt hjerte 2014

Den populære avstemningen Klubben i mitt hjerte er i gang igjen.

Denne gangen har vi endret både på klasseinndelingen og premieregler for å gi alle klubbene i Norge like store sjanser til å sikre seg premier og oppmerksomhet. Totalt skal 400.000 kroner deles ut!

Stem på Nordstrand på www.dagbladet.no/klubben

Nå gir 100 stemmer pr. dag klubben en sjanse til å vinne. Nordea deler ut 30 premier à 10.000 kroner og én hovedpremie på 100.000 kroner. Årets kampanje begynner lørdag 8. november og varer frem til fredag 21. november kl 12.00.

Les mer om reglene på idrett.no.

Alle som driver med idrett har én eller flere klubber med en spesiell plass i hjertet. Idrettslaget er grunnsteinen i arbeidet med å skape god aktivitet, positive miljøer, idrettsglede og fellesskap i lokalmiljøene. Under kampanjeperioden for Klubben i mitt hjerte kan alle vi som ønsker å takke våre egne idrettslag, stemme på - og jobbe for - at akkurat vår klubb vinner flere hjerter og kanskje en pengepremie.

Som idrettspresident oppfordrer jeg hele Idretts-Norge til å delta og vise at vi verdsetter frivilligheten, idrettsgleden og fellesskapet. Jeg gleder meg til å se de idrettslagene som rører flest hjerter.

klubben-i-mitt-hjerte

Børre Rognlien, idrettspresident