Kickstart på sesongen

Publisert 20.08.2021 kl.15.34

Herrelaget gjør seg klare til ny sesong – møter eliteserielaget Haslum i NM på Niffen 25. august.

Kickstart på sesongen
Unggutta er klare til dyst - Jeppe Helland Flø, Alfred Andenæs, Erik Holm, Phillip Mølmen, Axel Steive og Ibrahim Lama

Herrelaget er motiverte for en ny håndballsesong etter en annerledes tid med restriksjoner, alternativ trening og digitale møter. Samtidig er vi glade for at vi har klart å holde treningen i gang under pandemioppholdet og spillerne har gjort en formidabel innsats. Derfor har vi etter åpningen kunnet forberede oss på seriespill med et spennende lag som har flere lokale unge spillere.

Kamper fremover
Målet denne sesongen er å ligge i toppen av vår avdeling i 2.divisjon så vi kan spille om opprykk til våren. Det blir en vanskelig oppgave i en tøff serie med mange gode lag. Men, vi gleder oss til å ta fatt på oppgaven. Siden oppstart har trening blitt prioritert før treningskamper, likevel skal vi spille viktige treningskamper fremover. Det ble en hyggelig seier over BSK 2 i går og vi skal også prøve oss mot Vålerenga og Ros. Det gir verdifull kamptrening før seriestart i september.

Haslum i NM
Det vil også bli verdifullt for oss å møte Haslum i NM den 25. august på Niffen. Det blir en kamp hvor vi kan lære mye av et av Norges beste lag og på samme tid vise frem vårt spill og våre mange kvaliteter.

Vi håper at mange ønsker å komme å se på oss på onsdag - og også resten av sesongen!

Billetter kr 60,- kjøpes på Vipps #13402

Følg gjerne Facebook-arrangementet