Keeperforum er i gang

Publisert 01.11.2015 kl.11.28

Keeperforum har nå kommet godt i gang denne høsten og vi ønsker å invitere alle trenere til å se øvelsene i praksis.

Keeperforum er i gang

Det har vært godt oppmøte på treningene fra både gutte- og jentesiden.Vi jobber mye med grunnteknikk, koordinering og smidighet, da gymsalen på gamle Nordstrand vg ikke har så mange muligheter til å trene på posisjonering i mål og redning av skudd.

Keeperforum ønsker å bidra til en god utvikling for keeperne i klubben og ønsker derfor å vise frem litt av dette til alle trenerne i klubben. Målet er å gi trenerne noen øvelser de kan forsøke å bake inn i lagenes egne treninger.

Vi inviterer derfor alle trenere til Gutter 2001 sin trening mandag 2. november fra ca kl 20.00 til 20.30 på Niffen.

Der vil vi vise et utvalg av øvelser vi jobber med på keeperforum, forslag til gjennomføring av keeperoppvarming og ulike skuddøvelser trenerne selv kan bruke på trening med laget.

Du finner mer om Keeperforum HER

Vel møtt!